Supra generations

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Toyota Supra A90

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    Toyota Supra MKIV

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    Toyota Supra MKIII

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    Celica Supra (MK2)

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    2000GT & Supra MK1

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    BLITZ DTT TURBO TIMER+ LD | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik
    TOMI
    Hallo Männer :blush:

    Habe vor den BLITZ DTT TURBO TIMER mit LD Anzeige zu kaufen. Eigentlich wollte ich nur ne Digitale LD Anzeige haben wo ich immer den letzten wert abrufen kann. Auf die analoge Anzeige Habe ich nie Zeit zu gucken, da bin ich immer mit anderen Sachen beschäftigt. :grinning:
    Der Blitz Turbo Timer ist nicht so teuer und man hat gleich zwei Sachen in einen..
    Meine frage ist, zeigt diese Turbo Timer immer den letzten LD wert für ein paar Sec. an ? Oder kann man den letzten wert immer abrufen ? So war das zumindest bei meinem Blitz SBC-ID III BC und so in der Art wollte ich das gerne wider haben.. Hat einer von euch diesen BLITZ DTT TURBO TIMER verbaut, oder Habt ihr irgend eine andere Idee für eine Digitale LD Anzeige ?

    Danke

    Lg TOMI
    Pages: 1 2 »
    Oxwall Community Software