Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Würden die Lader passen? | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (OEM)

    Moin moin,


    mir ist leider am Lader Nr. 2 Die welle abgasseitig gebrochen und bei Lader Nr1. hab ich einen großen riss im gehäuse ebenfalls auf der abgasseite. Der riss ist warscheinlich zu groß um es zu schweißen daher heißt es wohl neue lader besorgen. Jetzt hab ich mal geschaut, weil ich gebrauchte irgendwie nur selten finde, wenn ich nach den CT12B lader suche finde ich von toyota aus verschiedenen fahrzeug modellen genau die Lader. Z.B. aus dem Toyota Landcruiser. Auf den Bildern Sieht der Lader sogar auch optisch dem Lader den ich aus meiner supra ausgebaut habe sehr ähnlich. Würde der Lader einfach so passen? Hat da jemand erfahrung mit?