Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    VVT-i Nachteile/ Probleme? | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (OEM)
    Hallo,

    ich stehe kurz vor dem Import einer Supra und habe ein paar Fragen zu der Facelift Version mit Bi-Turbo und VVT-i. Ich hoffe ihr könnt mir zeitnah helfen:

    1. Ist VVT-i ein heute und in Zukunft Argument für einen höheren Verkaufs-Preis?

    2. Ist das VVT-i Problemanfälliger, wenn ja für was besonders? Erfahrungen?

    3. Würdet ihr mir raten die Finger von einer VVT-i zu lassen oder ist das etwas feines wo man zuschlagen sollte?

    Danke im Voraus!