en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Top or Flop... | Forum

    Da gibt es doch einen link, oder..?
    Schreib doch den Besitzer an, dieser wird am besten wissen was mit seinem Auto los ist..
    ...ich würd sagen das Lenkrad ist auf der falschen Seite, sonst auf den ersten Blick OK :grinning::grinning::grinning:
    @caligo: Fahrer habe ich schon gefragt. Nur geht es darum, das man im Forum Leute kennen die wissen obdas auto gut aufgebaut wurde. oder ob er das Auto immer nur getreten hat.

    @MKIV DRIVER; Für echt Supra Fahrer auf der Falschen Seite. Aber ich habe meinen CIVIC und Accord schon in JDM aufgebaut. JDM ist für mich ein Lebenstil geworden, also möchte ich ein Auto aus Japanund rechtslenker. Der Wertverlust und ganzen weiß ich natürlich bescheid.