en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Supra weiter ohne Android Auto | Forum

    https://www.autobild.de/artikel/bmw-z4---toyota-supra-infotainment-android-auto-operating-system-16824163.html


    Tss, da verkauft BMW sein altes System an Toyota für einen neuen Wagen, pfui.

    The Forum post is edited by Supriast 11 May
    Ein riesen mist! -.-
    Ich habe mich zwar mit Supra Connect (https://www.toyota-supraconnect.de/app/index.html#/portal)verbunden aber das hat auch keine neuen Apps gebracht. Man kann nun ein paar Spielerein wie Nachrichten und Lüftersteuerung aus der Ferne ans Auto schicken aber das wars... Schon doof wenn Android Auto auf dem Handy startet aber nicht Im Auto selbst. Uns das Screenmirrowing kann man auch vergessen. Läuft ja nur im Stand. Hoffe Toyota besinnt sich noch.
    Nur für das iDrive 7...
    Durch Codierung kann man das Screenmirroring auch während der Fahrt zum laufen bringen. Zumindest gibt es die Option für Videowiedergabe während der Fahrt. Ich denke aber das beides verknüpft ist. Ist natürlich nicht erlaubt, aber grundsätzlich möglich.