en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Supra mk4 Sicherung AM1 | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik
    Weiss jemand wofür die Sicherung Am1 im Motorraum steht? ich habe einen Verbraucher drin und wenn ich die Sicherung AM1 ziehe und wieder reinstecken ist der Verbraucher weg.Starte ich den Motor und mache ich ihn wieder aus ist auf AM1 wieder durchgehend Strom drauf.
    Nr 45 auf der Zeichnung?



    Super danke,ja die meine ich.Nur wo könnte der Fehler liegen? Wenn ich die Sicherung ziehe und wieder reinstecke ist der Stromdieb weg ,lasse ich den Motor laufen und mache ihn wieder aus ist er wieder da..und bleibt
    The Forum post is edited by Patrick85 14 '19 Jul
    Was ist nachträglich verbaut worden? Evtl El Lüfter?
    Nichts neu gekommen .(ein Relais was hängt)?AM1 würde ja Licht ,Zündsystem in frage kommen.E-Spoiler hatte der nie verbaut.