Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Suche Supra MKIV | Forum

    Hallo zusammen

    Ich bin auf der Suche nach einer Toyota Supra Twinturbo. Sollte wenn möglich in der Nähe der Schweiz oder in der Schweiz sein. Budget beträgt max 22000 Euro für Fahrzeuge die ich noch importieren müsste. Wenn aber bereits Abgasgutachten nach EWG und Lärmmessungsmesdungen gemacht wurde kann ich auch mehr bezahlen. Für Fahrzeuge die bereits in der Schweiz sind und eine Zulassung haben könnte ich bis 35000 CHF gehen.

    Mfg Andy