en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Scheppern beim Türenschließen | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik
    Hallo vieleicht hatte schon mal jemand das gleiche Problem?. Wenn man die Türen zuschmeißt gibt es bei mir so ein dumpfes nachschäppern.Ich glaube nicht dass es die Scheiben sind, weil meine Supra erst lackiert wurde, und die Scheiben waren auch draußen und vor dem lackieren war es auch schon. Von außen her habe ich jetzt auch nichts lockeres gefunden und wollte jetzt nicht gleich alles rausbauen wenn es vieleicht eine bekannte Schwachstelle ist :rolleyes:
    Bei mir macht der Außenspiegel auf der linken Seite beim Tür schließen ab und an mal ein Geräusch.
    Evtl. das Gestänge vom Türöffner?
    wirst die türpappe abmachen müssen, evtl ist der rahmen vom fensterhebermotor locker.