Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Motorrad lackiert - jetzt schnelle Kratzerbildung | Forum

    Hiho, ich habe mein Motorrad komplett schwarz seidenmatt lackieren lassen. Jetzt ist es so, dass der 3 Teile verpfuscht hat(Schleifspuren, nicht richtig abgeschliffen und nicht alles lackiert). Eigentlich soll der gut sein(mein Vater lässt dort auch immer die Autos hinbringen). Jetzt zum eigentlichen Problem: wenn ich leicht raufdrücke und 2x hin- und herwische entstehen sehr schnell Microkratzer. Bei meinem Kumpel ist das(anderer Lacker, aber auch uni-schwarz seidenmatt) selbst bei höherem Druck nicht der Fall..... Wer kann mir sagen, wo das Problem liegt??? Gruß Dirk