Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    MK IV schwarz 6 Gang Targa Single Linkslenker! | Forum

    Ich sondiere mal das Interesse für mein Baby und bitte darum, nur ERNSTGEMEINTE Zuschriften an mich zu senden!
    Dummlaber-Mails á la "Inzahlungnahme Golf", "kann ich damit nen XY Evo verblasen", "ich spare gerade auf ne Supra und find das toll" oder sonstwas werden generell nicht beantwortet!

    94er US Spec schwarz Targa
    6 Gang
    ca. 160tkm
    T61 DBB Single mit K&N Filter (eingetragen)
    FMIC (4 Row)
    Einspritzung komplett geändert (2x Walbro, 850er Siemens etc.) ( 1 Jahr alt)
    MAP ECU2 (1 Jahr alt)
    Ölkühler HKS Style mit Ölfilter-Relocation und Thermostat (1/2 Jahr alt)
    WOTM Einscheiben Sportkupplung mit RPS MAX Druckplatte (1 Jahr alt)
    Sparco Turinos in beigem Leder (wie original Lederfarbe und Rücksitzbank) (1/2 Jahr alt)
    ASA 19" mit 235/265 (Profil ca. 70/50%)
    Tanabe Tieferlegungsfedern, eingetragen
    TRD Stabis
    Stahlflexleitungen, eingetragen
    100 Zeller Kat
    3" Anlage, eingetragen
    Celica Lenkrad
    DEFI Anzeigen (Öldruck, Öltemp., Ladedruck)
    Zeitronix Weitband
    B&M Schaltwegverkürzung
    usw.usw.
    Ach ja:
    Karosserie ist serie!-Also kein Bodykit-Teil verbaut.

    Und bitte keine "Lowballers"!


    Pages: 1 2 3 »