en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Kältemittel menge | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (OEM)
    Hey, ich hätte mal ne Frage.
    Und zwar bekommt die eine J-spec Supra die gleiche Menge an Kältemittel für die Klimaanlage wie eine EU-Spec?
    Will die Klimaanlage neu befüllen bin mir aber nicht sicher wegen der Menge. dizzy.png

    MfG DG :blush:
    Jap.
    Hab das letztens bei Toyota machen lassen (für 69€).
    Hat länger gedauert weil die wohl nicht rausfinden konnten wieviel in eine Supra kommt und es dann doch mehr wie gewöhnlich war ;D
    Also sind es auf jeden Fall 780 g?!
    Sehr gut dann kann ich am Freitag sofort die Klima befüllen :grinning:
    Hier steht 750g, bzw. 700g+/-50g

    http://www.mkiv.de/forum/beitraege/sonstiges-1/welches-oel-fuer-klima/

    weiß aber nicht, ob die 30g nen großen Unterschied machen. Hab meine (JSpec) mit 750g befüllt und scheint problemlos zu funktionieren.