Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Guten Morgen aus Mittelfranken | Forum

    Guten Morgen leute !

    Ich bin der Chris 26 Jahre alt und im Kraftfahrzeuggewerbe tätig. Leider aber noch grün hinter den Ohren was solche Themen angehen (Supra,Skyline etc). Ich bin momentan auf der Suche nach dem Passenden Fahrzeug, dieses habe ich auch schon in Fahrzeug Gesuche hier eingestellt.

    Ich hatte einmal den Genuss eines Skylines R33 Gtst, war sehr schön, jetzt möchte ich wieder in dieser Kategorie weil es wie bei vielen von euch hier, einfach ein Traum ist und irgendwo auch Hobby natürlich. Beabsichtigt ist ein Daily.

    Liebe Grüße