en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Geschmackssache | Forum

    war vor kurzen in GB und hab dort gedacht ich spinn,

    aber schaut euch die bilder selbst an, über´s design kann man streiten, aber die Farbe ist der Hammer, was heisst farbe, der war ja komplett in Alu. :grinning:

    http://www.gbpics.eu/upload/72158-gbpics.eu.jpg
    http://www.gbpics.eu/upload/72157-gbpics.eu.jpg
    http://www.gbpics.eu/upload/72156-gbpics.eu.jpg
    http://www.gbpics.eu/upload/72155-gbpics.eu.jpg
    sorry für´s kleckern im paint
    ganz großes würg!!! :schlecht: :schlecht:
    Ich finde es auch nicht gut... Ich mag diese Extremen Breitbauten auch absolut nicht leiden... Die Supra hat doch so schon n schickes Heck :rolleyes: Und die Farbe passt auch nicht dazu...
    ich find den breitbau auch zum :schlecht:
    schade das das auf den bildern nicht so rüber kommt,
    obwohl das wetter schlecht war (wie immer) haste ne sonnenbrille gebraucht. ich möcht nicht wissen wenn du mit dem ding in der sonne fährst was passiert.
    das ist chrome lack. ali aus dubai, der die gelbe / grüne supra hatte, hat seinen shelby mustag so lacken lassen von crossover airbrush aus neu brandeburg!
    ist allerdings auf deutschen straßen nicht zulässig!!! :grinning: