en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Generationstreffen - Ist das die neue Supra? | Forum

    Hey Jungs,


    seit letzter Woche habe ich endlich einen adäquaten Ersatz für die Supra gefunden.


    Nebeneinander gibt das ganze ein Interessantes Bild. Ein GT aus den neunzigern im Verhältnis zu einem GT aus der Neuzeit.


    Alle zwei Autos sind auf Ihre Art faszinierend.

    Der LC500 hätte auch das Zeug für eine MK5 Supra gehabt.

    Grüße
    Chris

    Attachments:

    Hammer. Finde den LC500 so geil. Hast du den jetzt gelauft?


    Zitat von McGregory

    Hammer. Finde den LC500 so geil. Hast du den jetzt gelauft?


    Ich finde den auch sehr geil, hab auch schon überlegt weil von Design her sehr schön ist. Gute Wahl würde ich sagen.
    Auf der IAA waren auch mehrere LG500 Modelle aufgestellt. Von innen ist das Auto auch echt schick. Wäre auch was für mich :slight_smile:
    Attachments: