Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    feuchter fußraum... | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (OEM)
    bin ja dabei meine anlage ein zu bauen, und habe gestern wie ich das chinch kabel verlegt habe bemerkt das mein beifahrerfußraum feucht ist, also die dämmmatten unterm teppich. ob es auf der fahrerseite auch so ist weis ich noch nicht.

    hat jemand von euch vll ne idee woher das kommen kann bzw was da undicht sein könnte?

    habe auch an den a,b und c säulen überall so komische trasparente schläuche aus richtung dach kommen... kann das sein das das nen wasser ablauf ist? und das der vll undicht ist?

    hätte sonst echt kein plan wie da unten feuchtigkeit hin kommt, vorallem da der teppich selber nicht feucht ist sondern nur das unterm teppich...