Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Felgen eintragen in NRW | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (Tuning)
    Hi leute hab mir ein Satz OZ Racing felgen gekauft in 10x18 und 9x18 ET44 diese Felgen stammen aus dem jahr 1994
    und waren wohl damals als Zubehör direkt über Toyota beziehbar,habe auch einen Dauerfestigkeitsgutachten 4 seiten
    Aber der Tüv sagt mir das würde nicht reichen dieses Gutachten ist für die Tonne,und heut zu tage nicht mehr gültig
    Habe mir die Felgen extra Pulvern lassen und jetzt stehe ich da und kann die Felgen nicht verwenden.
    Kennt jemand wer wo ich die Felgen eintragen lassen kann?nach §19 abs.2 wie es im Gutachten steht,
    Möglichst in NRW.