Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Eure Motortuningkomponenten | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (Tuning)
    Wir machen mal ein kleines Spiel. Mal angenommen ihr habt ziemlich viel Geld und sollt einen leistungsstarken Motor bauen. Nicht unbedingt einen mit 1500 PS, aber einen, der wirklich läuft wie hölle und vorallem lange :grinning:

    Was (welche Marken) würdet ihr Verbauen.
    Würdet ihr ein Drehzahlmonster bauen oder ein Strokerkit verwenden?
    Würdet ihr was am Kopf machen? zB Kanäle erweitern, Kopf planen?
    Würdet ihr das Dichtverhältniss verändern? Würdet ihr eine 2 oder 3 mm Kopfdichtung einbauen um das Klopfen zu verringern?

    Würde gerne mal wissen, was für Möglichkeiten es gibt, die über das sortiment von MVP Motorsports hinaus gehen :grinning:
    Pages: 1 2 3 »