Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Besseren Grip mit dynamischen Ladedruck? | Forum

    Gibt es eigentlich einen dynamisch programmierbaren Ladedruck-Controller? Vielleicht Gang-Abhängig oder so?

    Ich finde es immer super, wie viel Leistung manche hier raus holen, aber macht das ab einer bestimmten Zahl überhaupt sinn? Bei meinem Single und 1,3 bar drehen im 2ten Gang die Reifen durch und das Heck schwimmt, oft auch im Dritten.
    Eigentlich wollt ich auch mehr, aber dadurch wird es ja nicht besser, sondern unfahrbarer.

    Was wären den so massnahmen um generell dem Grip zu verbessern? breitere Reifen, von 19 auf 18 Zoll wechseln....
    Was gibt es den da so an el. Hilfsmittel um die passende street Leistung zu fahren?
    Pages: 1 2 3 »