Supra generations

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Toyota Supra A90

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    Toyota Supra MKIV

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    Toyota Supra MKIII

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    Celica Supra (MK2)

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    2000GT & Supra MK1

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Abstimmer für AEM V2 | Forum

    pmscali
    Suche jemand in meiner Nähe (95030 Nordbayern) der sich mit der V2 auskennt und die auch gleich auf einen Prüfstand abstimmen kann.

    Motor ist ein 7M GTE mit BW EFR Turbo.

    mfg.Peter
    Scarefaze Owner
    Schreib mal Canis Lupus an
    pmscali
    "Scarefaze" schrieb:

    Schreib mal Canis Lupus an


    Ich muss mal noch darauf hinweisen, bzw. fällt mir das gerade ein das es nicht damit getan ist eine Basemap draufzuspielen und das Lastkennfeld abzustimmen,

    es wurde u.a. auch die DK geändert, somit muss auch die Teillastmap und Zündung neu abgestimmt werden, Denke das da ein Prüfstand das beste dafür ist außer es gibt da in der AEM eine Spezielle Funktion, damit will ich mich aber nicht weiter beschäftigen.

    mfg.Peter
    Oxwall Community Software