Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Standlicht Fassung | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Gesuche
    Guten Abend ,

    ich hoffe das mir hier geholfen werden kann. Ich suche die Fassung von den Standlichtern W5W die unter den H3 Leuchten sitzen. Also quasi das wo das Leuchtmittel reingesteckt wird und wo hinten der Stecker dran sitzt (hoffe ihr wisst was ich meine emojis+emoji_7 ) . Bei Toyota wurde mir gesagt das es diese wohl nicht mehr gibtemojis+emoji_32


    Außerdem wäre noch ganz interessant zu wissen ob die Domlager zufällig mit einem andern Modell von Toyota übereinstimmen da im Internet nichts lieferbar ist und Toyota selber möchte 540€ nur für hintenemojis+emoji_7