Supra generations

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Toyota Supra A90

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    Toyota Supra MKIV

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    Toyota Supra MKIII

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    Celica Supra (MK2)

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    2000GT & Supra MK1

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Kennzeichen an der Front seitlich anbringen? | Forum

    Tulip_lessthan3 Owner

    Hallo liebe Supra-Community,


    und zwar habe ich jetzt schon öfter gesehen das bei der A90 an der Front das Kennzeichen seitlich angebracht wurde.

    Und da stellt sich mir die Frage: Was benötige ich denn dafür? Muss ich bohren? Ist das überhaupt mit der Rennleitung im Einklang?


    Ich freue mich über eure Antworten und wünsche euch einen bezaubernden Tag :)

    ChristophGuti
    Hallo Tulip, 


    dafür gibt es ein Kit, darin enthalten ist ein Stift der in das Gewinde geschraubt wird wo normalerweise die Abschleppöse befestigt wird. 


    Und eben eine Platte fürs Kennzeichen. 

    Suche es später Mal raus. 


    Eintragbar ist das ganze aber denke ich nicht. 

    Hab Mal einen Hersteller der meinte er macht so etwas mit TÜV. Bis heute ist da aber noch nix gekommen...


    Grüße Guti

    Oxwall Community Software