Search
en

Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

Biete Billet Turbolader | Forum

Topic location: Forum home » Supra MK4 » Angebote
    Der Lader ist ein Precision T71 Billet mit AR.0,96 und war bei mir für 5000 KM verbaut. Durch den Billet Verdichter hatte ich ein sehr gutes Ansprechverhalten und bei 1,8 Bar ca. 850 Ps am Rad womit ich auch sehr zufrieden war. :blush: Leider ist da was durch die Turbine geflogen und hat ein Flügel gebrochen.. Deshalb möchte ich dafür nur 400 Euro haben. Die Reparatur sollte auch um die 400 kosten es sei dem man kennt jemand der es günstiger repariert..
    Ich verkaufe es nur weil ich mich für ein Lader in eine andere Größe entschieden habe und sich für mich die Reparatur nicht lohnt.
    Neu kostet der Lader um die 1450 USD + Versand, Zoll, usw..

Bilder mache ich morgen.

Gruß
    Tomi