Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    biete 5 liter farbe (040 von toyota) | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Biete
    moin leute, zwecks einer umentscheidung, biete ich hier 5liter farbe an... es handelt sich dabei um 5 unverdünnte liter 040 weis von toyota also, nur die reine farbe, härter und verdünner kommen dann noch dazu. farbe ist aus einer lackiererei, also kein billig kram von ebay oder so. ist auch noch original verschloßen, wurde als von mir noch nicht geöffent!!! vb 300€ wenn interesse PN an mich :-) sorry admin wenn ich das hier rein setze, aber ist ja nicht nur für driver interessant und in den nur fahrzeugmarkt passt es ja auch nicht :-( da ja auch ne menge neue besitzer noch keien driver sind und es keinen non driver teilemarkt gibt..