Suche
de

Im Juli 1993 kam die vierte und bisher letzte Generation des Supra auf den Markt (Modellcode JZA80), die bis August 2002 gebaut wurde.

Anfang 1986 wurde die dritte Generation des Supra vorgestellt. Sie ist zugleich die erste, die nicht mehr mit dem Namenszusatz Celica vermarktet wurde.

Die zweite Generation wurde im Herbst 1981 präsentiert. Auch sie war immer noch als Derivat des Celica Liftback erkennbar, hatte aber mit den neuen (170 PS) starken 6-Zylinder-Motoren einen komplett eigenständigen Antrieb.

Der aus dem James Bond Film bekannter 2000 GT wird von der Supra Community aufgrund des Reihen 6-er und der Coupe Form als der UR-Supra gesehen.

biete 800cc Sard Düsen | Forum

Position: Forum » Marktplatz » Angebote
Steff Driver
Steff Nov 5 '09
So habe in der nächsten Zeit 800er Sard Düsen Niederohmig mit umgearbeiteter Org. Fuel Rail anzubieten da sie für mich zu klein sind und ich auf 1200er umbaue. Die Düsen sind ca. für 700 - 750PS bei einen Basis Benzindruck von 3 bar. Bei bedarf kann ich auch noch eine Vorwiederstandbox bauen für die Jspec Fahrer. Preisvorstellung Düsen 800cc Sard 300 Euro Doppelflutige Fuel Rail mit Anschlüsse 50 Euro Vorwiederstandbox 50 Euro Wenn Bilder gewünscht werden mache ich welche aber noch im eingebauten Zustand wenn ich sie ausgebaut habe kann ich natürlich auch noch welche machen.
Steff Driver
Steff Nov 8 '09
Habe auch noch ein Greddy Emanage Ultimate EMU mit Plug+Play Kabelbaum Preisvorstellung 400 Eur kpl. mit Versand Hatte es in Verbindung mit den 800er Düsen gefahren. Es ist super einfach zu programmieren kann auch gerne behilflich sein spiele eine Basis Map drauf dann könnt ihr es so einbauen und fahren Speedlimit und Fuel Cut ist auch gleich elemeniert. e-Manage Utimate The GReddy e-manage Ultimate is as close to a stand-alone management system as you can get while maintaining the best features of a "piggy-back" engine management; an economical price, the usage of existing sensors, the ability to easily alter factory settings and not having to tune from scratch. But unlike the original e-manage, the Ultimate is more refined, requiring specific application usage (which we are constantly adding application updates that you can download FREE via greddy.com, Tech WebPages.) The benefit of this is, the included PC-based USB "Ultimate Support Tool" allows for even finer tuning capabilities, improved flexibility in fuel & ignition control and adds impressive data-logging qualities to make tuning quicker and easier. The increased number of input and output ports of the Ultimate, along with new built-in adapters add many new options to the unit. In addition to standard e-manage airflow-based adjustments, the Ultimate version includes new and upgraded features. The Parameter Set-up, tab menu format of the Ultimate has improved direct Map control for adding and subtracting Fuel and Ignition. The ability to switch between 2 preset tuning Maps (i.e. Street or Race program) via externally mounted toggle switches. There are Maps for Individual cylinder adjustment for both Fuel and Ignition. There are also options to convert injection and ignition systems (i.e. group or sequential injection and group or individual fire ignition.) An Airflow Output Map option even allows for airflow meter elimination. And when used with a wideband A/F Meter, the Air Fuel Target Map can self-tune an Injector base tuning Map, to speed up initial tuning. There are also built-in Boost, Rev and Speed Limiter-Cut features. To create super smooth operation, there are various fine tuning Correction Maps to adjust for Throttle Acceleration, Vehicle Speed, Water Temp, Intake Temp, Auto Trans Shift, Anti Engine Stall, and Idle. To further aid in tuning, e-manage Ultimate’s improved integrated Monitoring, Map Tracing and Datalogging features far exceed any other piggyback controller on the market. Even when not connected to the software, 8 channels of datalogging (at 20msec intervals) can be recorded and stored to be reviewed later. With the Support Tool connected, over 30 channels can be covered. Other new features include: Improved RPM recognition, Warning Settings, Password Protection for individual tuning Maps, NVCS (Nissan), VTEC (Honda), O2 Feed-back, Clean Fouled Plugs, and numerous others in future updates. Ideal for optimizing and fine-tuning for performance products like Exhaust, Air Intake, Intercoolers, Boost Controllers, and Turbochargers, the e-manage Ultimate fills the gaps between conventional piggyback and expensive stand-alone engine managements. All installation and tuning should only be made by a trained technician with proper air/fuel monitoring tools. (Some or all functions may not be compatible with some applications.)
Steff Driver
Steff Nov 18 '09
Emanage ist verkauft Düsen und die Rail sind noch zu haben.
Steff Driver
Steff Dez 3 '09
So habe eine Ristrictorbox für hytech fertig gemacht so kann ich mal ein Bild da von reinstellen. Düsen sind auch noch da in Verbindung mit den Düsen will ich 50 Euro für die Box also 350Euro Düsen mit R-Box wenn einer sie einzeln möchte muss ich 65 Euro dafür haben habe mir das noch mal durchgerechnet.