Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Wer wars? | Forum

    Nochmal aloha zusammen!

    Muss mal fragen wen ich denn da heute gesichtet hab. Trotz Orkan und fiesem Regen ist heute eine bordeux farbene Supra an mir vorbei geknallt. War unterwegs so zwischen 12:30 und 13:00 Uhr von Jülich nach Bergheim in meiner Winterbitch (Corsa B) und im Rückspiegel kam was schnell bin dann mal bisschen nach rechts gefahren um mir das an zu gucken. Als ich gesehen hab das es eine Supra war hab ich direkt ne Gang runter gesschaltet und die Kiste bis auf 180 gezogen (!!! - ja im Corsa), und die Supra ist mir trotzdem weggeflogen, wen wunderts? Schätze mal ca. 200-220kmh (auf der Landstraße - böse, böse).

    Also bekennt sich einer dazu :blush: