Search
en

Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

Suche PreFL Tacho (auch Defekt) | Forum

Topic location: Forum home » Supra MK4 » Gesuche
    Nov 6 '12
    Hallo,

suche für sehr sehr kleines Geld oder gerne auch geschenkt ein Pre FL Tacho

Egal ob KM/H - MP/H oder beides.... Kann auch defekt oder beschädigt sein!!! Spielt keine Rolle!!!

Habe einen Umbau mit dem Tacho vor und möchte (falls es schief geht) nicht ein intaktes tacho kaputt machen da es etwas umfangreicher verändert werden soll,.

Wenn es so funktioniert wie ich es mir vorstelle und vorallem gut hier im Forum ankommt (optisch), werde ich den Umbau hier natürlich auch anbieten.

Beste Grüße aus Solingen, Bartek
    Nov 6 '12
    Das soll ja für mein Auto sein da die MPH und KMH skalierung drauf ist.... Das wird eingebaut

Das was ich hier suche, da ist egal welche skalierung, Zustand usw... das wird Zerlegt und "verbaastelt" :blush:Habe großes damit vor :blush: