Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Problem mit meinem Supra! | Forum

    Hallo Leute,

    Hab die letzen Tage ein Kompletten Service an meiner NA vorgenommen und habe grad neue Kühlflüssigkeit aufgefüllt. Den Behälter hab ich bis oben hin gefüllt, dachte der saugt es sich selbst an, dann hab ich den Kühler direkt befüllt bis er voll war. Habe das Auto gestartet und Heizung auf Heiss und lüftung auf voll Stärke. Weiß nicht ob des ein Problem ist und wird oder vllt normal ist, aber das Wasser hat nach 4-5min angefangen zu Kochen, und auch der Kühler an sich wurde Heiss. Temperatur anzeige stand auf Normal, also bissel unter halb. Heizung wurde nicht warm, bzw nach ner Zeit ganz leicht nur lauwarm. Wo kann das Problem sein? Wasserpumpe? Thermostat?

    mfg Steven