Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    low budget tuning | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (Tuning)
    Hey Männers,...

    da ich nächstes Jahr mit dem Hausbau anfange, bleibt da natürlich nicht sehr viel Geld für mein Schätzchen übrig :angry:
    Trotzdem möchte ich noch gerne ein paar PS raus kitzeln.
    Meine Leistungsmessung im August fiel auch ein wenig ernüchternd aus mit 380 PS. :rolleyes:

    Momentan habe ich schon verbaut...

    - OS Giken Sportkupplung
    - HKS F-Con IS (fuel and timing computer)
    - GReddy Profec-B Boostcontroller
    - B&M New Volt Zündkraftverstärker
    - Jasma(?) Auspuffanlage mit noch einem (originalen ?) Kat, wenn ich das richtig erkannt habe


    Was wären die nächsten Dinge die ich noch machen könnte ohne mein Geldbeutel zu sprengen???

    Ich dachte vielleicht an 550er EU Düsen und eine andere Kraftstoffpumpe.
    Die EU Düsen haben doch eine andere Ohmigkeit oder sowas...was brauch ich da noch um die verwenden zu können???Auch eine andere Fuelrail???

    Wer hier in Deutschland könnte mir das HKS F Con IS neu abstimmen außer Japo Motorsports???

    Hat sonst noch jemand Anregungen???

    Bin über jede Hilfe dankbar


    MfG Senad :grinning: