Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    greddy pulley kit, fluidyne radiator, oem lenkrad, ralco rz short shifter | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Angebote
    Dec 9 '12
    -greddy pulley kit 200euro
    -fluidyne wasserkühler 230euro
    -oem lenkrad mit airbarg wenig abgegriffen fehlen die abdeckungen an der seite 300euro
    -ralco short shifter 45 euro
    -rücksitzbank rückenteil ohne risse oder sonstiges 35euro
    -oem llk, rohre...150euro

    Dec 9 '12
    ...
    Dec 9 '12
    -oem llk, rohre...

    Es ist nicht vom Supra, sondern vom Aristo..
    Dec 9 '12
    Ok gut zu wissen xD dann quasi Müll
    Dec 9 '12
    Ist nur ein hinweis.. :blush:(nix müll)
    Dec 9 '12
    Danke Hab ich nicht gewusst hab auch noch 2 ansaugbrucken rumliegen woran erkenn ich was supra und was aristo ist ?
    Dec 9 '12
    bei dem einem bild von dir von der turboverrohrung sieht man es am bov..
    sind es beide teile von der ansaugbrücke..?
    eu-spec und j-spec unterscheiden sich an der AGR, der hat es der andere nicht..