en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Frontlippen/Splitter mit TÜV | Forum

    Hallo miteinander,


    ich bin zurzeit auf der Suche nach einer Frontlippe/Frontsplitter. Es gibt aber leider noch nicht viele für den Deutschen Markt mit TÜV. Ich kenne derzeit nur die von AC Schnitzer. Bei der bin ich mir aber unschlüssig was ich davon halten soll.


    Habt ihr Ideen oder kennt ihr noch andere? Wie gesagt, ich spreche von Lippen die tüv-fähig sind.


    Vielen Dank schonmal im Voraus.

    Gruß Shingo

    Von Maxtondesign die V3 - V1 und V2 müsste ich nachsehen, hab die Papiere zu Hause. Von CSR sind Teile in Entwicklung, wann die kommen, unklar.

    MaxtonDesign gibt an, dass es für deren Teile teilweise eine ABE dazu gibt.

    Schau hier einfach mal durch. Steht in der Beschreibung immer dabei. :)

    The Forum post is edited by Lakeville 25 Sep