Search
en

Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

Drehzahlmesser vom Schaltfahrzeug MKIV | Forum

Topic location: Forum home » Supra MK4 » Gesuche
    Jan 15 '13
    Hallo Leute,

hat zufällig jemand noch einen Drehzahlmesser (Schaltgetriebe) rum liegen ?

Bitte per P.N. anbieten !

Gruß
    Mario
    Jan 15 '13
    wenn alles gut geht wird der aus meiner eu-spec in ein paar tagen frei ...
    Jan 15 '13
    Wenn ein EUSpec 300kmh Tacho übrig bleibt nehme ich den einer von euch muß sich jetzt Opfern :grinning::grinning:und teilen
    Jan 15 '13
    Also für einen Drehzahlmesser von einen Schalter hätt Ich auch noch verwendung :grinning:ein TRD Drehzahlmesser würds aber auch tun :joy:also falls noch jemand einen Rumliegen hat und nicht mehr braucht..

LG
    Joe
    Jan 16 '13
    - EU-Spec MT Drehzahlmesser €120,00
    - TRD 320km/h Tacho (plug & play für j-spec) €350,00
    - J-Spec Tacho Kluster komplett (mit EU-Spec MT Drehzahlmesser, TRD 320km/h Tacho und Benzin- und Wassertemperaturanzeige) €440,00
    http://www.mkiv.de/forum/beitraege/biete-teile/biete-lexan-sparkplug-cover-trd-style-heckfluegel-klarglas-frontblinker-und-andere-goodies/seite/2/#pid152756
    Jan 18 '13
    EU Tachoeinheit mitTRD Drehzahlmesser komplett mit benzin ect 700 euro
    Jan 18 '13
    Danke !

Hab alles bekommen :wink:

Gruß
    Mario