Search
en

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    Airbag ausbauen? | Forum

    Topic location: Forum home » Supra MK4 » Technik (Tuning)
    moin leute. demnächst sollte mein fahrer airbag raus kommen wegen anderem lenkrad, passende narbe habe ich ja vom bitburg treffen, eintragung wurde mir auch zugesichert.

    jetzt würde ich aber gern mal wissen wie das ist wenn ich auch den beifahrer airbag entferne, zwecks so einer blende für zusatzanzeigen....
    also vor 1.1.98 darf man ja airbag zurückrüsten... also dann ja eigentlich auch beide? und wie würde es denn bei der versicherung aussehen? muss ich das denn melden oder nicht, wenn es vom tüv abgenommen ist oder lieber vorher nachfragen?


    bitte jetzt keine diskusion darüber das airbag entfernen nicht gut ist oder bla blub...
    weil ob die dinge rnach nun 15jahren noch so funktionieren wie sie sollen ist eh fraglich!
    also bitte nur antworten zum thema...