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Im Juli 1993 kam die vierte und bisher letzte Generation des Supra auf den Markt (Modellcode JZA80), die bis August 2002 gebaut wurde.

Anfang 1986 wurde die dritte Generation des Supra vorgestellt.Sie ist zugleich die erste, die nicht mehr mit dem Namenszusatz Celica vermarktet wurde.

Die zweite Generation wurde im Herbst 1981 präsentiert.Auch sie war immer noch als Derivat des Celica Liftback erkennbar, hatte aber mit den neuen (170 PS) starken 6-Zylinder-Motoren einen komplett eigenständigen Antrieb.

Der aus dem James Bond Film bekannter 2000 GT wird von der Supra Community aufgrund des Reihen 6-er und der Coupe Form als der UR-Supra gesehen.

Biete: MAP ECU / MAPECU | Forum

Position: Forum » Marktplatz » Angebote
SPS Driver
Jan 31 '08
Biete hier eine MAP ECU 1 an !


Da meine Non Turbo Ecu mit Karman Vortex arbeitet und ab 550er Einspritzdüsen Probleme macht und ich ein gutes Stück größere Düsen fahren möchte muss ich sie leider wieder verkaufen und mir ein AEM EMS zulegen :pensive:

Mit den TT Ecu's gibt es diese Probleme nicht !!!


Es ist die Map Ecu die BlueW angeboten hatte...hier die originale Beschreibung von ihm....


Wurde nichz gefahren,nur bespielt und eingebaut ums Auto zu starten.
Neupreis mit Versand und Zoll ist irgendwas um 450€
Inclusive neuem Sendsor(nie eingebaut)
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MAP-ECU - Manifold Absolute Pressure Electronic Control Unit
The MAP-ECU (Manifold Absolute Pressure Electronic Control Unit) is
designed to provide two main functions:

Removal of the stock air flow meter (hotwire, flap, and Karman-Vortex style) and conversion to speed-density (MAP) based tuning.
Complete control over your OEM ECM fuel table by tuning the air flow signal traveling to the ECM, allowing you to install larger injectors, forced induction, or other major engine modifications.


The MAP-ECU kit includes: MAP-ECU, loom, PC CDROM software, 2 metre serial cable, air temp sensor and manual in PDF format.

The MAP-ECU(2) works on most Domestic and Imports, e.g. Alfa Romeo, BMW, Porsche, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Infinity, Honda, Acura, Subaru, Mazda, Proton, Hyundai and most other late model fuel injected vehicles using most major types of air metering systems (hotwire, flap, and Karman-Vortex) found in use today. It can be installed on any 1-16 cylinder engine in less than an hour, and completely replaces the restrictive factory air meter.


'No special fitting kits or special adaptors are required'

The benefits include:

More horsepower and torque by removal of the restrictive factory air meter.
The ability to use the stock ECM to control larger fuel injectors and/or performance upgrades
Retains the daily driveability of the stock ECM usually sacrificed with a full aftermarket engine management upgrade.
Built-in manifold pressure sensor capable of reading up to 30 PSI boost pressure.
Real-time tuning using Windows® based MAP-CAL software supplied with the unit.
High-resolution 374 point table (0-8000 RPM and -10 to 30 PSI) allows fine tuning for performance and driveability.
Built-in display and logging of key engine parameters such as RPM, Throttle Position, Boost Pressure, and Airflow.
On-board support for display and logging of popular aftermarket wideband Lambda sensors/controllers.
On-board programmable NOS window activation switch can also be used to turn on other accessories at set RPM/PSI points.
Simple piggy-back installation only requires 5 wires to operate with no major re-wiring of OEM components.


300,-€ inkl. Versand !
SPS Driver
Feb 2 '08
VERKAUFT !