en

    The Toyota Supra Community for all Supra generations

    Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

    In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

    In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

    The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

    The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

    1999 Supra bei ebay | Forum

    jep, auch schon gesehen, aber ist ne rhd!
    Ja und? Wo ist das problem? Würde sie nicht so eine hohe laufleistung haben, würde ich bieten. Außerdem glaube ich nicht, das es sich um eine von 1999 handelt, es spricht so einiges dagegen.
    Original geschrieben von: Bobby-Dean
    Ja und? Wo ist das problem? Würde sie nicht so eine hohe laufleistung haben, würde ich bieten. Außerdem glaube ich nicht, das es sich um eine von 1999 handelt, es spricht so einiges dagegen.


    Ist es auch nicht...wahrscheinlich mal wieder ein Fehler bei der englischen DVLA. Wird Baujahr 93-96 sein.
    hohe laufleistung? das ding ist auf 94000 Milen also 150000km für ne Supra geht das :grinning:
    Meine kommt bald aus japan mit 64tkm und bj 1997 .
    (Ende April) :sunglasses: